Kajian Saintis Jepun Menemui Komponen Molekul Dalam Daun Zaitun Sebagai Penawar H1N1

Untuk maklumat lanjut tentang kajian yang telah didokumenkan ini, sila rujuk link ini

http://www.sciencedirect.com/science?_ob=ArticleURL&_udi=B6T2H-4VXB6XY-1&_user=10&_rdoc=1&_fmt=&_orig=search&_sort=d&_docanchor=&view=c&_acct=C000050221&_version=1&_urlVersion=0&_userid=10&md5=6eec32f4abae00910eb340693faecf28


atau boleh dibaca di post paling bawah (dalam bahasa Inggeris dan tanpa gambarajah yang dapat dikepilkan bagi merujuk kepada penerangan saintifik kerana diambil dari pdf. format)

Alhamdulillah kita ditemukan dengan penemuan terbaru ini. Untuk pengetahuan semua, kajian kesan antiviral ekstrak daun zaitun seawal 1960 (H1N1 takde lagi tahun 1960an ni) kaji selidik disebuah klinik di Budapest, Eropah menunjukkan bahawa 90% daripada 164 pesakit mengalami jangkitan flu, selsema, batuk, lelah dan pelbagai masalah salur pernafasan telah mengalami pemulihan setelah diberi rawatan Ekstrak Daun Zaitun. Kajian ini menyokong bahawa Ekstrak Daun Zaitun berkesan memerangi jangkitan virus.

OLIVE OLEO adalah pilihan terbaik untuk menguatkan pertahanan badan mencegah virus Influenza H1N1. Ia mengandungi 5 super antioksidan yang digabung dgn nisbah seimbang secara semulajadi daripada ekstrak daun zaitun(olive) untuk memberi kesan positif dalam menangani pembiakan bakteria, kulat dan virus didalam tubuh manusia. Gabungan kuat 5 superantioksidan menjadikan Mayfirst Olive Oleo.."The Mercedez of ANTIOXIDANT"

Hanya mengambil satu(1) sudu teh(5ml) untuk orang dewasa dan 1/2 sudu teh bagi kanak-kanak setiap hari, tiga kali sehari, anda mampu melindungi virus Influenza H1N1 daripada menular didalam tubuh anda. Lindunglah diri anda, anak dan seisi keluarga yang tercinta sekarang juga.

Khas untuk pembaca web ini, keahlian adalah PERCUMA jika anda mendaftar sebagai ahli sekarang! Sebagai ahli, anda boleh membeli Olive Oleo dari kami atau mana-mana stokis Mayfirst dengan harga istimewa RM85 sebotol(Harga Biasa RM101.00). Sila maklumkan pada kami nama, alamat dan k/p untuk kami daftarkan sebelum anda membuat pembelian!