,
,
VAKSIN H1N1 BOLEH MENYEBABKAN KEMATIAN..??





Kandungan berbahaya dalam vaksin H1N1 keluaran Glaxo Smith Kline disyaki mempunyai thiomersal (C9H9HgNaO2S) iaitu sejenis sodium yang mengandungi 49% merkuri yang digunakan untuk antiseptik dan anti-fungus agen. Penggunaan thiomersal walaupun dibenarkan WHO, tetapi masyarakat antarabangsa masih khuatir kerana beberapa kontroversi yang wujud semenjak ia diperkenalkan di dalam pemvaksinan. Para penerima vaksin H1N1 ini dikhuatiri berhadapan dengan masalah gangguan otak yang dipanggil Guillain-Barre Syndrome (GBS).

Penentangan pemberian vaksin di Kanada
Di Kanada, Canwest News Service melaporkan majoriti doktor-doktor dan pekerja-pekerja kesihatan tidak mahu disuntik vaksin H1N1. Keengganan doktor-doktor ini amat merungsingkan pihak kerajaan Kanada sehingga mendesak Persatuan Perubatan Kanada mengeluarkan arahan memaksa ribuan doktor dan pekerja kesihatan mengambil vaksin H1N1.
Secara logiknya, kita sendiri sudah mendapat jawapannya mengapa ribuan doktor dan pekerja kesihatan di Kanada enggan mengambil vaksin tersebut. Jika mereka yakin vaksin H1N1 tidak merbahaya mengapa pula mereka sendiri enggan mengambilnya.

Vaksin H1N1 juga penyebab kanser
Pakar paru-paru dari Jerman, Dr. Wolfgang Wordarg mendakwa vaksin H1N1 yang bakal disuntik kepada masyarakat juga dikhuatiri boleh meningkatkan kadar penyakit barah paru-paru. Dakwaan itu berasaskan penyelidikan yang dibuat ke atas vaksin keluaran farmasi Novartis.
Menurutnya lagi, peningkatan kadar penyakit barah dalam badan kemungkinan berpunca dari sel-sel binatang yang dimasukkan di dalam vaksin oleh pihak pengilang. Dr. Wolfgang Wordrag menyimpulkan bahawa;
“People’s fear of the pandemic as an “orchestration”: “It is great business for the pharmaceutical industry”
Kenyataan Dr. Wolfgang di dalam akhbar Jerman, Neuen Presse juga disokong oleh presiden Paul Ehrlich Institute iaitu Dr. Johannes Lower. Beliau mengatakan kesan sampingan yang bakal dihasilkan oleh vaksin H1N1 dijangka lebih berbahaya daripada virus H1N1 itu sendiri.

Usaha Kapitalis Memujuk Doktor-Doktor di UK
Propaganda kapitalis Yahudi semakin jelas dalam isu Selsema Babi sejak kebelakangan ini. Pada 30 Julai 2009, Daily Mail mendedahkan kerajaan Britain akan membayar £7.51 (RM51) bagi setiap suntikan yang dibuat ke atas orang ramai. Bagi mendapat bonus tersebut, para doktor hendaklah terlebih dahulu menandatangani suatu perjanjian dengan kementerian kesihatan UK.
Berdasarkan peruntukan kerajaan, kemungkinan seorang doktor akan diperuntukkan 1800 orang pesakit bagi sesuatu kawasan. Agihan ini menunjukkan setiap doktor yang terlibat dalam perjanjian ini akan memperoleh sekurang-kurangnya £27,000 pound (RM183,600) dalam sesuatu masa.
Nilai yang diperoleh oleh doktor menunjukkan keuntungan dari program vaksin H1N1 melebihi jumlah gaji tahunan doktor-doktor di UK iaitu £107,000 setahun. Daily Mail juga mendedahkan kerajaan UK telah pun menyediakan belanjawan khusus sebanyak £600 juta hanya untuk imbuhan memujuk doktor-doktor di UK menyokong program pemvaksinan ini.
Boleh dikatakan sekarang doktor-doktor di UK tersepit sama ada untuk memilih hak-hak kemanusian atau bonus sekali seumur hidup. Bonus daripada Vaksin H1N1 yang dijanjikan pada Julai 2009 ini memperlihatkan kerajaan UK sudah menghidu akan bantahan yang bakal dibuat oleh Health Protection Agency dan Persatuan Ahli Neurologi di Britain pada 26 Ogos 2009.

Laporan akhbar di Malaysia Tidak Profesional
Tidak pasti apa yang ada di dalam kepala para editor bagi akhbar-akhbar tempatan di Malaysia. Tiada langsung isu-isu H1N1 dibincangkan secara kritis dalam usaha mewujudkan momentum kesedaran di kalangan masyarakat. Isu artis dan selebriti sampah masih lagi mendominasi berita di dada-dada akhbar.
Selsema Babi yang ditakuti babi sendiri ini pun masih dianggap enteng dan setaraf dengan berita-berita tabloid. Seperti yang kami artikelkan dahulu, kerajaan Malaysia masih lagi seronok membilang angka-angka kematian dikalangan masyarakat. Program-program yang melibatkan orang ramai masih lagi dianjur oleh pihak kerajaan.
Persatuan Doktor-Doktor Perubatan Malaysia pula masih diam dan tiada satu laporan analisis berkaitan vaksin yang dikeluarkan. Apa yang diperoleh dari persatuan ini hanyalah laporan-laporan tentang majlis-majlis makan malam yang dianjurkan di hotel. Semuanya kelihatan taksub dengan berita-berita propaganda dari WHO a.k.a World Health Order.
Persatuan Pengguna pula tidak mengeluarkan isu-isu yang dibangkitkan oleh persatuan-persatuan pengguna di US dan UK. Sebelum ini Persatuan Pengguna Malaysia amat gagah menyelongkar kandungan-kandungan geletin haram di dalam produk-produk makanan. Banyak laporan-laporan penyelidik dari makmal di US dicanang di Malaysia tetapi apabila pengguna-pengguna di US membantah penggunaan vaksin tidak pula maklumat itu dihebahkan.



Program Pemvaksinan adalah salah satu perang akhir zaman





Tanggapan terbaik yang boleh dibuat untuk isu H1N1 ialah ia merupakan satu bentuk perang moden yang sudah keluar dari definasi perang konservatif. Umumnya kita dididik dengan takrifan bahawa perang mestilah berpakaian seragam hijau, bersenjata dan berkawad tetapi situasi H1N1 ini sedikit sebanyak membuktikan takrifan perang terlalu luas dan tidak hanya bergantung kepada sejumlah perkataan yang terhimpun di dalam kamus Oxford sahaja.
Ternyatalah bahawa kamus yang diiktiraf oleh badan-badan akademik antarabangsa itu sebenarnya telah berjaya menyekat ruang pemikiran manusia berdekad-dekad daripada berfikir secara ‘out of box’. Maka untuk memecahkan halangan yang dibina oleh kamus itu pula memerlukan situasi besar berskala global misalnya isu H1N1 ini.
Berperang di luar takrifan perang lebih menyukarkan ramai pihak khususnya pihak Islam sendiri kerana perang cara ini lebih mengutamakan ketajaman pemikiran dan strategi yang tinggi. Maka di sini haruslah kita berhati-hati dengan cuba mengikuti perkembangan semasa satu per satu tanpa hanya bermalas-malasan dengan doa tetapi langsung tiada usaha membaca.
Mangsa sebenar perang vaksin ini adalah masyarakat yang tidak mahu mengikut arus pembangunan isu dunia serta tidak mahu mengambil berat terhadap sesuatu masalah yang timbul.
Program pemvaksinan yang telah berlaku berbelas-belas kali di seluruh dunia ini kami teorikan ia sebagai satu perang dunia ketiga yang mana semua manusia menjadi mangsa peluru virus. Undang-undang yang terpahat di WHO adalah umpama tempat membuat keputusan ketenteraan Illuminati manakala pengilang-pengilang farmasi dunia umpama kilang-kilang peluru halimunan yang sedikit demi sedikit mencengkam nyawa manusia.

Dalam kenyataan dari salah seorang Senior Neurologist yang ditemu ramah oleh wartawan Jo McFarlane menyatakan bahawa dia sendiri tidak akan mengambil suntikan vaksin tersebut.“I would not have swine flu jab because of the GBS risk.”Menurut neurologist tersebut, mereka percaya vaksin H1N1 hanya akan mengulang kembali tragedi kematian 25 orang rakyat Amerika pada 1976 dulu yang menerima suntikan vaksin H1N1.Walaupun kecenderungan untuk mati adalah 1 nisbah 80,000 orang tetapi kesemua 80,000 tersebut sudah mewarisi kesan kekal GSB seumur hidup.

Vaksin yang dibina oleh syarikat-syarikat farmasi gergasi dunia ini telah diedarkan kepada orang ramai pada penghujung Oktober 2009 termasuk diMalaysia!!

,

TUNAIKAN FARDHU KIFAYAH ANDA!
Sebenarnya Yahudi telah berjaya memujuk WHO menutup penemuan sebenar penawar H1N1 bagi kepentingan diri mereka sendiri. Mereka sudah tahu penawar bagi wabak ini tetapi sengaja tidak menghebahkannya kerana ia akan merugikan pihak mereka. Kajian Saintis Jepun pada pertengahan tahun 2008 menemui Molekul Hydroxytyrosol (HT) dalam daun zaitun dapat menyahaktifkan virus-virus H1N1, H3N2, H5N1 dan H9N2. Ia telahpun didokumenkan oleh satu website yang juga berpangkalan di US (persendirian/swasta) sebagai penyelesaian utama sedangkan vaksin milik syarikat farmaseutikal gergasi Yahudi ini masih lagi dalam kajian pada tahun ini. Dapatkah kita fikir kenapa?

1. Kerana jika ia dihebahkan, tentu saja vaksin yang dikeluarkan oleh syarikat farmaseutikal gergasi milik kapitalis Yahudi ini tidak akan laku macam goreng pisang panas seperti yang terjadi sekarang. Sampai tak cukup stok!
2. Kerana jika dihebahkan tentu yang paling gembira adalah orang-orang Islam di Tanah Arab. Ini menyebabkan strategi mereka 'backfired' kerana pokok pokok zaitun di ladang-ladang zaitun memang banyak bersepah disana. Ini akan menaikkan ekonomi umat Islam dan bukannya ekonomi mereka!
3. Kerana mereka bimbang umat Islam masih tidak boleh 'dibodohkan'. Fikirkanlah taktik kotor mereka di Iraq. Senjata kimia mereka memastikan kelahiran rakyat Iraq seterusnya adalah cacat dan bengkang bengkok. Adalah menjadi impian mereka untuk menjadikan umat Islam seluruh dunia cacat otak (dengan sindrom GBS) dan tidak akan bangkit. Mereka amat takutkan dengan ramalan peramal mereka terutama peramal tersohor Nostradamus menjadi kenyataan yang menyatakan umat Islam akan bangkit, bersatu dan menakluk dunia pada akhir zaman nanti.

Malaysia dijangkakan akan mempunyai puluhan ribu paling kurang yang akan dijangkiti dengan H1N1 ini. Adalah menjadi fardhu kifayah kepada kita untuk mewarkan-warkan penawarnya dengan Olive Oleo ini. Jika ramai orang kita mendapatkan vaksin ini, kita takut akan ramai umat Islam mempunyai gangguan/kecacatan otak atau dipanggil sindrom GBS. Kita terus jadi bodoh dan orang Yahudi dan kafir terus bijak mengatur strategi seterusnya menakluk Umat Islam.


 



PERINGATAN KEPADA SEMUA TENTANG ANCAMAN VIRUS H1N1 DI BULAN RAMADHAN DAN SHAWAL.

Sebagai peringatan kepada semua bahawa ancaman ini adalah realiti kehidupan yang datang ketika kita menyambut kedatangan Ramadhan dan hari raya nanti. Perlu diingat bahawa kanak-kanak mempunyai tahap ancaman 14 kali lebih tinggi daripada orang dewasa seperti kita. Maka berhati-hatilah ketika:

a) Kunjungan ke bazaar Ramadhan
b) Kunjungan ke pusat membeli belah yang sesak bagi persiapan hari rayac) Menghadiri jamuan berbuka puasa di hotel, restoran yg ramai etc
d) Solat jumaat, solat tarawih, solat aidilfitri di masjid yang penuh
e) Ziarah menziarahi dihari raya, berpeluk cium dan bersalaman


LAPORAN (WHO) MELAPORKAN BAHAWA WABAK H1N1 MASIH LAGI TIDAK DAPAT DIBENDUNG. IA SARANAN KEMENTERIAN KESIHATAN ADALAH..

a) Menggunakan penutup mulut dan hidung
b) Menjaga kebersihan diri
c) Membersihkan tangan

ADAKAH ANDA TAHU BAHAWA TIADA JAMINAN KAEDAH PENJAGAAN LUARAN YANG DISARANKAN INI MENYEBABKAN ANDA SELAMAT DARI VIRUS H1N1 100%?.


Memperkenalkan molekul Hydroxytyrosol(HT) yang hanya terdapat didalam komponen daun zaitun yang telah terbukti menyahaktifkan virus-virus H1N1, H3N2, H5N1 dan H9N2 subtypes termasuk virus Newcastle. HT merupakan metabolit oleoropein, iaitu satu komponen polifenolik utama dari daun zaitun. Kajian tentang daun zaitun menyahaktifkan virus ini boleh dibaca dilink paling atas sebelah kanan anda. Dapatkan sebotol untuk anda dan orang yang anda sayangi sekarang juga!


(Artikel diatas diambil dari ibnuyaakub.com dengan izinnya)